Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Alangkah..
Thursday, 26 April 2012 • 23:45 • 0 comments


  • Alangkah bagusnya kalu dapat jadi anak raja. Hahaha. jadi anak org kaya pun tidak berangan nak jadi ank raja. Muahahaaha XD
  • Alangkah baiknya ade duit banyak , takpayah pikir benda-2 lain. just fikir ape yg patut kalo ade duit byk. shopping! Hahaha :3
  • Alangkah bestnya kalu tak pyh nak susah payah kerja. Biar semuanya termakbul dgn dengan kata-2 sahaja. 
  • Alangkah bestnya kalo semua masalah boleh diselesaikan dgn cepat. Mcm doraemon selalu tolong nobita selesaikan masalah. Untung la doreamon ade poket berisi mcm2. bukan cm aku poket kosong. Hahaha :D
  • Alangkah bagusnya dapat luangkan byk masa dgn yg TERsayang ( ^ __^ ). Muehehe.
  • Alangkah seronoknya jumpa sejuta ke 2 juta ke tepi jalan. Hahaha. lebih pun takpe  =.='
  • Alangkah seronok kalau dapat org yg take care kat kite. Selain parents kan. Muehehe -_______-
  • Alangkah Alangkah alangkah bagus dan baik kalu aku dapat mandi skrg. Ahahaha. Rumah takde airrrrrrrrrrr . ==' 
P/s : Aku bersykur dengan apa yg ada skrg. Alhamdulillah :))

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google