Dashboard | +Follow
Like A Paradise
1murid , 1sukan , 1 malaysia .
Saturday, 2 July 2011 • 11:18 • 0 comments

aku rasakan aku laa orang paling semangat kat situ. bes gila laa. aku datang pon sebab na dapatkan sijil jee. yelaa sijil kebangsaan tuu beb! lepas neyh tayah datang kokurikulum sampai akhir tahun. Hhaa. aku bersyukur gila sebab dapat rasa cam orang terawal lari and terawal sampai. Hhaa.
*trek larian dekat memang laa bole sampai awal. bongok laa kau ni syafiq.

Hhahahah. okeoke. memang la pun. matimati ingat kan trek sama cam merentas desa hari tu. pagipagi tuu dapat dengar menteri berucap secara live. perghh, teruja gila. Hhaa. tapi berucap pun sebab cegu pasang hanset yg ada tv. memang serentak laa kowd timenye tuu kan. alahh, tapi ta semangat pun . sebab cegu pun dah cakap ''lari anak jee bukan dapat hadiah pun'' .
oke aku tahu tuu. tapi suka hati kau laa. aku nak gak lari lajulaju. besbes. tapi paling benci kalo ade yg bersuara bagi ayat ney kat orang berlari.

''semangattt''
memang aku benci betul bila ayat neyy keluar dari mulut orang masa tengah berlari. *kalo aku yg jerit takpe. Hhaa.


oke memang bes. oke bes sgt. oke bes sebab aku dapat hamper cabutan bertuah. okeokeokeoke. oke stop! oke aku dah mula bosan dengan entry aku. oke laa bbyee.


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google