Dashboard | +Follow
Like A Paradise
karak .
Wednesday, 1 June 2011 • 06:53 • 0 comments

 huh! mula-mula memang excited gila na tengok filem neyh. sekali dah sampai dalam panggung. rasa cam na balik pun ada. aku memang penakut cikit. cikit jelaa. and aku memang dah tak sanggup lagi na tengok filem ney.
biar laa cd kee dvd kee yg ada keluar aku tanakk beli. sebab aku dah tengok. Hhaa.
memang tak sanggup aku tengok filem neyh. yang mula-mula memang hebed aku nampak kaki hantu tuu panjang gila na mati. pastu bini kepada sepasang suami isteri neyh memang bagus. orang dah kata jgn toleh pergi toleh gak. kan dah kene ngap dgn hatu kaki panjang.

bole tahan laa jantung aku na terkeluar. oke tipu jee. oke laahh aku malas na cecite panjang-panjang.
kalo korang na sangat tengok, tengok laa aku dah tak sanggup. dalaa aku selau karak kalo balik kampung. tapi highway yg baru laa. Hhaha.

dah laa makin lama makin seram aku tngok gambar kat ats tuu. hishhh!

kesian shahir dia mati. *bocor rahsia oke bukan shahir sebenarnye. nik jee.
oke laa, bbye aku tak sanggup. 

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google