Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Blog cun .
Saturday, 11 June 2011 • 10:41 • 0 comments

Hhahaha , sepanjang malam saya siapkan blog neyhh. tambah tuu tambah neyhh. saya rasa bangge sebab dah pandai buad buad semua neyyh. suka taawwww. *gedik*
 ecehh , geli pulak aku saya saya ney laa. hoi shafiq kau tak yah nak saya sangat lahh. jijik najis. Hhahah.
sekarang aku dah suka tengok blog aku cun camni. (tak percaye)
rasa cam wahh , salji salji , jam spongebob , bunyi lagu . 
suka laa saya.
    

Hhahah , saje na tunjuk. jam camni. aku tak tidur lagi. Hhaha. ni bukan petang or tengahhari tau. ney lewat malam. perghh, kebas siod tangan aku. hihi. kau fikir kau hebad kee shafiq. orang lain lagi lama jee. tak batak cam kau.
Hhaha.

 
. cunnye blog aku. jadi makwe aku lahh.
aku dah jatuh cinta kat blog aku laa. Hhhaha.

sorry laa kalo blog aku neyh cam keanak-anakkan. tapi aku punya suka laa nak buad ape pun. kau ade , takde kann. Hhahah.

ohhh  blog mesti kau suka kan aku dah mekap kan kau . Hhaha. untong laa kau kan. kan kan.

oke laa blog mulai dari sekarang aku na tatap jee kau dgn sepenuh hati. Hhaha. kau comel laa bog. hihihi.




p/s : penad dah mata aku tengok perkataan widget tuu. haishh.

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google