Dashboard | +Follow
Like A Paradise
misteri kantin sekolah .
Monday, 9 May 2011 • 23:43 • 0 comments

huh! sekolah sekolah sekolah. entah bila na habis punn ta tahu. tapi takpe dah cam ta kesahh ponn . sebab semua budak kelas kata ' takpe tinggal tahun neyhh jee tahun last ' bila dengar jee ayat tuu terus rasa cam na cepad jee habis sekolah.


oke laa, straight to the point je laa. bangun jee pagi tuu memang kelam kabut. biasa laa hari isnin memang hari yg ramai murid and cegucegu ta suke . neyh na cerita apa sebenarnye . hishhh . oke laa neyh na cerita terus kat pe jadi kat kantin sekolah . kenapa? mengapa? ada apa? .

mulanya cerita cam neyhh . bila dah sampai sekolah dgn perasaan hipokrit konon semangat hari isnin pergi sekolah heh! .  bila mula melangkah masuk ke kantin tiba aku terpijak benda halus warna putih . sekali aku tengok rupanya aku terpijak garam. aku pun jadi pelik apa kes ada garamgaram neyh kan. sekali tengok lagi bukan jee garam . lada hitam pun ada macam ditabur tabur . sekali aku pun tiba tiba khayal kejap sebab teringat pasal cerita jangan pandang belakang
tuu .
boleh tahan seram laa. kat situ aku dah mula fikir kantin sekolah smk sungai kapar indah neyh

' berhantu '
 kee kann .

entah laa biar laa berhantu pun berhantu laa . asalkan aku ta buat jahat kat sekolah. yang penting is pelajaran. dan ilmu tuu sangat penting bagi pelajar-pelajar yg cemerlang .
katakata yg diambil dari pengetua smk sungai kapar indah 
puan jamaliah binti basri
hahahahahahahahaahha ;)











p/s : exam ,exam ,exam . takde bende lain kee . huh!







xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google