Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Perdagangan paper .
Thursday, 21 April 2011 • 04:15 • 0 comments

seronok jawap paper tuu, bila bukak je paper tuu. terasa cam wahhh, senangnye. *actually, pehh soalan mcm ape. rasa cam na melalak je. tapi takut nanti cegu fikir ape kat aku. tapi bila belek-belek tengok-tengok kat bhgn belakang. yess! nasib ada soalan yg lebih senang. lege~. serious.


oke-oke, straight to the point jaa. sebenarnye bukan nak cerita pasal neyh ponn.nak cerita pasal ramai betul budakbudak kelas aku bawak toyol. pehh, aku jeles tengok dye orang. yang aku neyhh duduk depandepan cikgu. terasa cam na 'huaaaaaaaaaaaaaaaaaa'. menangis. memang gila betul dye orang neyhh.

bertuah lahh dia orang. toyol merata-rata. aku je yg baikk. sedihh kowtt.
sedihh lahh sangat'. tapi memang sedihh punn. tapi takpe aku baikk, jujur, tak tiru-tiru. *tapi tanya-tanya kawan sebelah. oke lahh tu kan. tanya-tanya je. bukan tiru ponn.


nak buat camne , takpelaa untong laa dia orang je orang je yg lulus, untong laa cikgu isnaniyaton sayang. untong laa korang dapat A. aku dapat A+ je . aku tak tahu apa yg membuatkan dia orang takut sgt dgn cikgu perdagangan. garang ke? ( actually mmg garang ponn ) . gila garang. or maybe dia orang malas nak buat pembetulan byk-byk. Entah, tak tahulaa. redha jelaa. takpe-takpe.





emo care bear



hati berdarah:(


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google