Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Gian nak update blog.
Saturday, 16 April 2011 • 01:28 • 0 comments

memang giann ponn. ta tahu kenapa. rasa macam nak menggigil. hahaa. entahlaa, rasa nak cerita semua cerita. pelik je ayat. lantak lahh.

Rasa nak update blog biar sampai tangan kebass. seronok gila beb! tapi bila dah camni dah lupa pasal exam lagi seminggu. lega rasanya dah abis exam seminggu. tinggal lagi seminggu. nak update banyak-banyak mana sempat kalo na update kat cc kann. kadang fikir apa barang kann update kat cc. orang lainn semua update kat rumah dengan laptop sendiri. aku neyhh kalo update pon asyik na kene tunggu makcik je yg datang bawak laptop. kadang-kadang ta puas jugakk sebab wifi orang sebelahh ta bukak sebab orangnye balik kampung. agak sedihh kann. nak buat macam mana.redha jelaa. guna jelaa broadband yg ta berapa na broadband. maksodnya broadbandnye macam ' berokband ' sabar jelaa.


 nak keluar dgn kawan-kawan fikir exam tak habis lagi. dah lah tahun neyh SPM. aku agak tahun neyy berapa kali aku keluar melabur duit sana sini. gila kann. neyhh budak-budak kelas ajak keluar lepas exam alasannya nak lepas tension. Huh! tapi betul jugak cakap dia orang tu. nanti laa aku fikir-fikirkann.

 bila laa makcik aku na datang. sumpah aku cakap kalo makcik aku datang aku na update puas-puas sampai tercabot tangan. Hhaa. sudah-sudah laa menipu.
bes wooooo update banyak-banyak. rasa puassss. hahaha.
kalau laa ade mesin masa nak je cepatkan biar habis exam. tapi mana ada alat camtu kat dunia neyhh. takpelaa mintakk doraemonn. Hhaa.

dahh laa, nak baca buku na exam. cehh, konon. padahal na sambung chatting kat fb. Hhahaha. 





xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Muhamammad amizul shafiq a.k.a Shafiq saje.Welcome to my blog and tengs for reading. before you go please leave a link at taggie board. Im sure will follow and visit your blog. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look him profile
« Exchange Link is open
« Taggie board

Music Player


[!] IMPORTANT [!]

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Shafiqsaje
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google